BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 25, 2010

anak siapa?

ptg td (25/12/2005), aku dan kakakku bersama 2 org ank saudaraku (mat rempit n demok)
pegi pantai...
kitorang berhenti kt sebuah taman permainan..
ramai giler org bwk family kt sne...

sedang aku leka melayan demok, mata aku tertumpu kt satu gambaran yang begitu menangkap pandangan...
seorang kanak2 sedang tidur..nyenyak sekali..
begitu bising suasana kt stu pn smpai dye boleh x sdar..
aku pn snap la gmbar bdak tu tdo..

kemudian.. tgh aku duk sebok nk snap, demok berlari menuju ke budak 2.. aku lantas mengejar..
mataku terpaku kt bdk 2..
banyak lalat sedang menghurungnya..sadis sekali..
mane la emak bdk 2 yer??
tergamak dye biarkan anknya begitu..
aku tengok ramai jugak org yang berada kt situ mcm kesian kt budak 2..
tp sorang pn x berani nk wat pape..
dah hampir lewat petang, kami pn meninggalkan budak tersebut yang masih terbaring di situ tanpa dipedulikan...............


No comments:

Post a Comment