BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 28, 2010

AUM AUM...........

Esk final bola sepak Suzuki aff cup..
N of course la aku menunggu saat kemenangan MALAYSIA..
Tanah tumpah darahku..
Sume peminat bola sepak semestinya mengharapkan kite dpt menjulang piala 2..

Pasal isu laser, aku ade bce yang Indonesia start dlu..
So, bkn la salah kite sebenarnye..
Tp kte x tau kebenarannya yang mne..salah Indonesia ke Malaysia..
Aku terima email dr sorg kenalan (cewah.berlagak mcm editor paper)..
Ape yg dpat dirakam oleh lensa mse Malaysia menang 3-0 menentang Indonesia 2 adalah seperti berikut :




kurang asyam punye atromen..kau rupenye penyebab sume slh paham ni



pape pun..aku doakan kejayaan malaysia utk esok..
haaa...lupe nk taip.
sempena dengan aku nk belajar bola sem depan, aku da bertekad nk bwt dye ni jd idola aku..-sje bg semangat main bola siket....
tahniah kepada dia ni krn dpt jadi idola aku <3


haa..inilah dye..safee sali~

No comments:

Post a Comment